Microsoft lanceert contactcenterplatform

Microsoft lanceert contactcenterplatform

by Ziptone
3 november 2021

Microsoft breidt het platform voor Dynamics 365 Customer Service uit met een voicekanaal. De uitbreiding is gebaseerd op het platform van Microsoft Teams dat in Azure draait. Hiermee wordt Dynamics 365 Customer Service een zogenaamde all-in-one digital contactcenter-oplossing, aldus het bedrijf op het eigen blog. De lancering werd bekend gemaakt op de gebruikersconferentie Microsoft Ignite.

Met de toevoeging van spraak aan het Dynamics 365 Customer Service platform beschikt Microsoft nu over een geïntegreerd platform met een 360graden klantbeeld over alle kanalen, geïntegreerde AI-aangedreven virtuele agents, AI-aangedreven routering zodat klanten bij de best passende medewerker uitkomen en samenwerkingsmogelijkheden met collega-agents via Teams. Daarnaast zijn functionaliteiten aanwezig zoals realtime transcriptie, live sentiment analysis, AI-aangedreven aanbevelingen en kennisartikelen en real-time vertaling van transcripts. Geïnteresseerden kunnen een gratis trialperiode aanvragen. De nieuwe omgeving is klaar voor integratie met partners zoals Five9, Genesys, NICE, Solgari, Tenfold of Vonage.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top