Microsoft komt met AI-gebaseerde puntoplossingen voor contactcenters

Microsoft komt met AI-gebaseerde puntoplossingen voor contactcenters

by Ziptone
20 januari 2025

Microsoft heeft aangekondigd dat het bedrijf binnenkort met twee nieuwe AI Agents komt, die bedoeld zijn voor het Dynamics 365 Contact Center. Het gaat om twee functionele AI-oplossingen: een Customer Intent Agent en een Knowledge Management Agent. Als combinatie zouden de AI Agents autonoom klantproblemen moeten kunnen oplossen.

 

De customer intent agent kan nieuwe klantvragen analyseren door gesprekken via alle kanalen te monitoren. De tweede agent kan nieuwe kennisartikelen maken en bestaande artikelen bijwerken op basis van de inzichten van de Intent Agent.

Microsoft heeft aan CX Today laten weten dat de komende maanden er meer nieuwe functies voor het Dynamics 365 Contact Center zullen komen, waaronder integratie met niet-Microsoft CRM-platformen (zoals ServiceNow en Zendesk), een systeem voor klantfeedback, een oplossing voor skills based routing, een proactieve outreach-oplossing en een tool voor fraudepreventie. (CX Today)

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Technologie

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top