Met WeSeeDo en OBI4wan gemakkelijk beeldbellen binnen chatgesprek

Met WeSeeDo en OBI4wan gemakkelijk beeldbellen binnen chatgesprek

by Ziptone
18 juli 2022

Een integratie tussen de oplossingen van WeSeeDo en OBI4wan maakt het mogelijk om met één klik vanuit een chat een beeldbelgesprek op te starten. De oplossing van WeSeeDo stelt organisaties in staat om – zonder iets te hoeven downloaden of installeren – op een makkelijke, gepersonaliseerde en vooral veilige manier met klanten te beeldbellen. Het bijschakelen van beeldbellen kan eenvoudig en laagdrempelig door het delen van een link. Door beeld in te schakelen kan een medewerker meekijken en de situatie beoordelen. Hierdoor kan de chattijd aanzienlijk verkort worden, aldus het persbericht.

Naast een betere inventarisatie, kan iemand zo sneller de juiste vervolgstappen bepalen en collega’s beter aansturen. Denk bijvoorbeeld aan een vergunningsaanvraag bij de gemeente waarbij via beeldbellen meegekeken kan worden naar het object of bijvoorbeeld een medisch consult met een specialist. Iebele Otten – oprichter van WeSeeDo – geeft aan dat ook toegewerkt wordt met onder meer een koppeling met DigiD.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top