Medewerkers Essent ontvangen KSF branchecertificaat

Medewerkers Essent ontvangen KSF branchecertificaat

by Ziptone
19 april 2017

KSF Branchecertificaat19 april 2017 – KSF en Essent hebben samen gerealiseerd dat alle medewerkers klantenservice van Essent het KSF Branchecertificaat hebben behaald. Doel is om klanten betrouwbare dienstverlening te bieden en medewerkers zich te laten ontwikkelen als professional. Essent is het eerste grote bedrijf in Nederland dat zijn klantenservicemedewerkers formeel en objectief toetst en certificeert. Essent geeft daarmee erkenning aan het vak en wil de beste dienstverlening bieden.

In september 2015 startte Essent in samenwerking met de KSF de certificering van de klantenservicemedewerkers en met STiR (Stichting Registratie) de certificering van hun coaches. Inmiddels hebben alle adviseurs en coaches van Essent een examen afgelegd om gecertificeerd te worden. STiR is een onafhankelijke stichting die de beroepsregistraties en registers beheert van supervisoren, coaches en overige professionele begeleiders. StiR is een onafhankelijk keurmerk voor professionele begeleiders in Nederland.

Met deze onafhankelijke certificering borgt Essent de kwaliteit van coaching en van persoonlijke ontwikkeling in de customerserviceorganisatie. Tegelijkertijd zet Essent een nieuwe standaard in de markt die ten goede komt aan alle klanten.

Human Resources
Top