MarketResponse neemt CX-specialist Underlined over van Broad Horizon

MarketResponse neemt CX-specialist Underlined over van Broad Horizon

by Ziptone
6 maart 2023

MarketResponse neemt customer experience-specialist Underlined over van Broad Horizon. Door deze overname versterkt MarketResponse de leidende positie als specialist op het gebied van customer experience op de Nederlandse en internationale markt. Underlined biedt een uniek CX-dataplatform dat organisaties overzicht en inzicht biedt in hun prestaties in de gehele customer journey en conversaties met klanten.

Underlined werd bijna drie jaar geleden overgenomen door Broad Horizon, dat onderdak biedt aan verschillende IT-bedrijven, waaronder Pink, Cmotions en True. Underlined leek bij nader inzien niet goed in dat portfolio te passen, zo zou je kunnen afleiden uit de verklaring van Broad Horizon.

“We vonden het voor de toekomst van Underlined van belang dat het bedrijf deel uitmaakt van een groter ecosysteem met een focus op customer experience,” aldus Jean-Yves Charlier, CEO van Broad Horizon, in het persbericht. Volgens Jorgen Botermans, CEO van MarketResponse, past de overname in de strategie van MarketResponse om uit te groeien tot een internationale full-service dienstverlener op het gebied van continue insights-driven marketing.

Het bedrijf Underlined wordt volledig geïntegreerd in MarketResponse. De merknamen Underlined en ROCX’R blijven gehandhaafd voor het CX-platform met de toevoeging ‘by MarketResponse’. Dit in lijn met het productportfolio op het gebied van data-tooling en research software. (Ziptone/MarketResponse)

Customer Experience, fusie/overname

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top