LivePerson breidt Conversational AI-platform uit

LivePerson breidt Conversational AI-platform uit

by Ziptone
15 december 2022

LivePerson, leverancier van customer engagement oplossingen, heeft zijn Conversational AI-platform uitgebreid met AI Search, On-Demand Recommendations, Small Talk NLU en Repeat Intent Rate metingen. De toepassingen maken deel uit van de Conversational Cloud van het bedrijf.

AI Search biedt antwoorden op vragen van klanten, waarvoor alleen de inhoud van de kennisbank nodig is. Deze functionaliteit gebruikt deep learning om de intentie van klanten, de context van hun vragen en hun formulering te begrijpen. Vervolgens worden deze factoren gebruikt om de beste antwoorden te geven, hetzij rechtstreeks aan de klant via selfservice bots, hetzij aan agents als aanbevolen antwoorden die zij onmiddellijk in een klantgesprek kunnen opnemen.

Met On-Demand Recommendations kunnen agents een vraag of zin intypen en vervolgens het antwoord uit de kennisbank of de vooraf gedefinieerde content die in de zoekresultaten naar voren komt, direct in een klantgesprek plaatsen.

Met de Small Talk-functie van LivePerson kunnen bots reageren op conversatieberichten met natuurlijke, comfortabele antwoorden, waaronder begroetingen, afscheidswoorden en bevestigingen. Bedrijven kunnen geautomatiseerde ervaringen natuurlijker maken, en reacties zo nodig aanpassen aan de stem van hun merk.

Repeat Intent Rate is een nieuwe metriek van LivePerson die meet hoe en wanneer klanten gevolg geven aan eerder uitgesproken intenties. Repeat Intent Rate geeft de juiste context om te meten of herhaalde interacties positief of negatief zijn, en vervolgens te automatiseren en te optimaliseren hoe ze worden afgehandeld. (LivePerson)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top