KSF peilt betrokkenheid en trots in het klantcontactvak

KSF peilt betrokkenheid en trots in het klantcontactvak

by Ziptone
7 mei 2024

De Klantenservice Federatie roept mensen die binnen de klantcontactsector werken op om mee te doen aan een peiling naar betrokkenheid bij hun werk en trots op hun werk.

Hiermee wil de KSF inzicht krijgen in welke achtergronden en aspecten binnen de klantcontactsector bijdragen aan betrokkenheid. De antwoorden op deze vragenlijst combineert de KSF voor het eerst met harde personeels- en arbeidsmarktdata die de branchevereniging in het kader van de KSF Trendmonitor ophaalt bij organisaties.

De peiling loopt van 7 mei tot en met 20 mei en de resultaten worden gepresenteerd op het KSF HR-Congres van 12 juni.

Wie (niet binnen de vragenlijst) persoonlijke gegevens achterlaat, maakt kans op een van de vier cadeaubonnen van 25 euro en kan de resultaten van de peiling toegestuurd krijgen. Het invullen van de lijst duurt enkele minuten. De vragenlijst kan worden gestart via deze link: https://web.abbi-insights.com/ksf/chat/31eb567a-1119-4c96-bf6d-7462aac7c502/anonymous?hk=md3

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top