KSF organiseert vragenuur over concept Code Verantwoordelijk Marktgedrag

KSF organiseert vragenuur over concept Code Verantwoordelijk Marktgedrag

by Ziptone
29 oktober 2024

KSFDe Code Verantwoordelijk Marktgedrag van de Klantenservice Federatie, ontstaan vanuit een handreiking in 2022 aan alle partijen die toen betrokken waren bij de CAO Facilitaire Contactcenters, nadert de afronding. 

 

De KSF organiseert op 19 en 22 november online sessies voor leden die geïnteresseerd zijn in de conceptversie en de betekenis van de Code Verantwoordelijk Marktgedrag voor hun eigen organisatie. Die conceptversie wordt volgens de KSF begin november gepubliceerd. De Code Verantwoordelijk Marktgedrag wordt op de ALV van 28 november 2024 besproken, waarna in de loop van 2025 deze door de ALV wordt vastgesteld. Na vaststelling van de code zullen KSF-leden de code in hun organisatie moeten toepassen, aldus de KSF in een bericht op de eigen website. Beide sessies zijn toegankelijk voor personen die werkzaam zijn bij een organisatie die KSF-lid is.

De Code is ontstaan vanuit het streven naar een gezamenlijke verantwoordelijkheid binnen de gehele klantcontactketen voor een duurzame, verantwoorde ontwikkeling van arbeidsvoorwaarden voor medewerkers in de facilitaire contactcenters. (KSF)

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Human Resources, Kennispartners

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top