Voor de tweede keer organiseert KSF de teamchallenge ‘De Gouden Vink’, een CX-battle ofwel competitie waarin teams aan de hand van een realistische case met een plan van aanpak moeten komen.
‘De Gouden Vink’ is geïnspireerd op het event ‘De Gouden Giraffe’ van de Belgische branchevereniging Customer Contact & CXForum; een succesvol en terugkerend event waarbij jaarlijks de CX-battle centraal staat. KSF heeft dit event in een ander jasje gegoten; bij ‘De Gouden Vink’ is het focusthema flexibel. In 2024 stond CX centraal, in 2025 wordt hier een HR-verhaallijn aan toegevoegd. Een jury kiest het beste plan van aanpak en beloont deze met De Gouden Vink 2025. De dag wordt afgesloten met een borrel.
De Gouden Vink wordt georganiseerd bij VodafoneZiggo in Utrecht en begeleid door Kees Kerkvliet, managing director en eigenaar van adviesbureau TOTE-M en docent bij Beeckestijn Business School.
In 2024 telde de battle 14 teams van elk 3 tot 4 personen. De teams kunnen bestaan uit een mix van CX’ers, teamleiders, KCC-medewerkers, managers, en marketeers, trainers en coaches. Teams kunnen zich aanmelden bij de KSF. (KSF)