KPN stelt AI-kennis beschikbaar in de winkels

KPN stelt AI-kennis beschikbaar in de winkels

by Ziptone
8 mei 2024

Om klanten beter bekend te maken met AI (Artificial Intelligence) start KPN met informatiesessies over kunstmatige intelligentie. Bezoekers van de KPN-winkels maken kennis met kunstmatige intelligentie, wat de mogelijkheden zijn nu en in de toekomst en hoe ze er zelf mee aan de slag kunnen. Daarmee wil KPN de digitale kennis en vaardigheden van klanten vergroten.

 

Voor consumenten wordt AI steeds vaker toepasbaar in het dagelijks leven. Op een eenvoudige manier teksten schrijven, samenvattingen maken, afbeeldingen creëren of zelfs muziek maken. Allemaal toepassingen die online te vinden zijn. Daarnaast is AI ook steeds vaker geïntegreerd in bijvoorbeeld de mobiele telefoon. Tegelijk is er nog een grote groep Nederlanders die nog kennis heeft gemaakt met AI of niet weet of AI hen in het dagelijks leven kan helpen. Daar wil KPN klanten bij helpen door het delen van kennis.

“Onze winkels zijn bij uitstek de plek waar KPN klanten naartoe kunnen als ze vragen hebben. Niet alleen over hun producten maar ook over andere digitale toepassingen en trends,” zegt Martin Boers, directeur van alle KPN winkels. “In onze KPN Experience winkels bieden al regelmatig kennissessies. Met de informatiesessies over AI spelen we in op de groeiende vraag van klanten die graag meer over kunstmatige intelligentie willen weten. Morgen in Amsterdam, binnenkort in Eindhoven en door heel Nederland.” (KPN)

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top