Kim de Boer versterkt team Frontline Solutions

Kim de Boer versterkt team Frontline Solutions

by Ziptone
6 juli 2021

Frontline Solutions heeft Kim de Boer aangesteld als sr. accountmanager & business development. De Boer is afkomstig van Genesys en heeft ruime kennis en ervaring in de contact center branche, iets waar (toekomstige) klanten van profiteren, aldus Frontline Solutions.

Kim de Boer: “Proactieve persoonlijke service die helemaal aansluit bij jouw behoefte, net als bij de bakker of de kaasboer om de hoek, dat is dienstverlening waar mensen blij van worden. Het is vandaag de dag de kunst voor organisaties om deze mate van service aan klanten te bieden, te midden van alle digitale transformatie en automatisering om klantcontact efficiënter te maken. Samen met mijn collega’s van Frontline Solutions ga ik organisaties helpen om hier de juiste balans in te vinden, zodat klantcontact ook écht werkt”.

Hans Reuver, Algemeen Directeur bij Frontline Solutions: “Ik ben blij met zijn komst. Kim brengt veel kennis mee en daarbij heeft hij een groot netwerk. Gedurende de samenwerking met Genesys in de afgelopen jaren heb ik Kim leren kennen als deskundig, integer en plezierig om mee samen te werken. Kim is een aanwinst voor ons bedrijf en onze klanten.”

Nieuwe functie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top