KCM wordt onderdeel van de moveXM Groep

KCM wordt onderdeel van de moveXM Groep

by Ziptone
1 november 2024

kcmKCM is onderdeel geworden van de moveXM Groep, een bundeling van gespecialiseerde SaaS-aanbieders op het gebied van Customer Experience Management (CXM), Voice-of-Customer (VoC), klantfeedbackbeheer, Employee Experience Management (EXM) en review- en reputatiemanagement.

 

Deze uitbreiding vormt een nieuwe stap in de groeistrategie van de groep en draagt bij aan de versterking van haar positie in de concurrerende Europese markt. KCM is één van de toonaangevende Nederlandse aanbieders van Experience Management Software-as-a-Service (SaaS) en vult samen met Feeddex, Inceptivize en 5Star-Specialist het portfolio van de moveXM Groep perfect aan. De moveXM Groep breidt hiermee haar internationale aanwezigheid uit en versterkt haar strategische doel om in te spelen op de behoeften van verschillende marktsegmenten met op maat gemaakte Experience Management (XM)- Oplossingen.

KCM wordt overgenomen door moveXM met financiële ondersteuning van Pride Capital Partners. Voor MoveXM is het de vierde acquisitie dit jaar. MoveXM heeft ambities om een Europese dienstverlener te worden op het gebied van experience management oplossingen.

Sinds de oprichting heeft KCM, gevestigd in Nederland, een reputatie opgebouwd op het gebied van Customer Experience, Employee Experience en kwaliteitsbeheer. KCM is al meer dan 20 jaar actief in de publieke en semi-publieke sectoren, woningcorporaties en andere industrieën. KCM’s expertise in het beheren van complexe feedbackprocessen en het integreren van feedback van werknemers en klanten vormt een waardevolle toevoeging aan de moveXM Groep, waardoor er potentieel ontstaat voor aanzienlijke synergie en innovatie op het gebied van XM.

moveXM Groep is in 1995 opgericht en heeft ongeveer 100 medewerkers in dienst op het hoofdkantoor in Frankfurt am Main (DE) en heeft daarnaast locaties in Haarlem, Dongen en Loosdrecht. (moveXM)

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top