Infosys lanceert Infosys Cortex

Infosys lanceert Infosys Cortex

by Ziptone
21 januari 2021

IT-dienstverlener Infosys heeft bekend gemaakt een nieuw “AI-First, Cloud-First Customer Engagement Platform” te hebben gelanceerd. Het platform heet Infosys Cortex en maakt gebruik van de technologie van Genesys en Contact Center AI oplossingen van Google Cloud, waaronder artificial intelligence (AI) en analytics oplossingen.

Volgens de persverklaring van de top5 IT-dienstverlener uit India is de oplossing grotendeels opgebouwd uit microservices en zorgt het platform onder andere voor tot 40% snellere inhuur en opleiding van nieuwe agents. De intent prediction van Cortex zorgt voor maximal 30% verbetering in klanttevredenheid. Hiertoe wordt gebruik gemaakt van het Infosys Data en Analytics Platform, dat gebaseerd is op Google Cloud. Die technologie voorziet in AI-powered voicebots, chatbots en interaction analytics.

Bij Infosys werken zo’n 200.000 mensen. Het bedrijf is wereldwijd actief met IT-oplossingen en IT-outsourcing en bedient bedrijven zoals Mercedes Benz en Pfizer en in Nederland Essent en ABN AMRO.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top