Aspect, een van de grondleggers van contactcentertechnologie en meer dan vijftig jaar geleden opgericht, keert terug als merk. Dat heeft Alvaria bekendgemaakt.
Aspect, naar eigen zeggen uitvinder van het Automatic Call Distribution (ACD) systeem en de eerste Workforce Management Software, keert terug naar de eigen wortels “als pionier op het gebied van workforce-technologie, met een toewijding aan het vormgeven van de toekomst van werk, en herintroduceren Aspect op de markt (woohoo!)”, aldus de aankondiging van het merk, dat in 1973 werd opgericht.
Aspect Software fuseerde op 10 mei 2021 met Noble Systems en ging toen verder onder de nieuwe naam Alvaria. Dat bood onderdak aan onder meer een WEM-productsuite die nu gerebrand wordt naar Aspect’s Workforce Enterprise Suite. Daarnaast lanceert Aspect WorkforceOS, een nieuw, intuïtief platform voor werknemersbetrokkenheid dat is ontworpen met de gebruikerservaring als uitgangspunt.
“De terugkeer van Aspect is niet alleen een heropleving van een merk; het is een gedurfde stap voorwaarts. We zijn hier om organisaties te voorzien van de tools die ze nodig hebben om te gedijen in de veranderende wereld van werk, gedreven door dezelfde geest van innovatie die ons al tientallen jaren kenmerkt,” aldus het persbericht. (Aspect)