Hello Customer, een Belgische specialist in artificiële intelligentie (AI) en klantervaring (CX), gaat een partnerschap aan met PwC Belgium. PwC Belgium is onderdeel van het wereldwijde PwC-netwerk van diensten op het vlak van audits, belastingadvies en consultancy voor bedrijven.
In het partnership wordt een end-to-end-oplossing voor het meten van klantentevredenheid ontwikkeld op basis van de Customer Satisfaction Measurement Pyramid (CSMP)-aanpak van PwC en de AI-capaciteiten van Hello Customer. Met het nieuwe model wordt rekening gehouden met de tevredenheidsscores en feedback van elke individuele klant. Dankzij de samenwerking met Hello Customer kan PwC Belgium gebruikmaken van een end-to-end oplossing die het proces van klantenfeedbackmanagement automatiseert. ISAAC, de tekstanalyse die Hello Customer ontwikkelde, brengt het beste samen van artificiële intelligentie en natuurlijke taalverwerking (NLP) en werkt met een nauwkeurigheid van 95%.
Het partnership past in de trend waarbij grote accountantskantoren door oprukkende automatisering hun verdienmodellen moeten aanpassen.
Customer Experience