GoTo lanceert MKB-CCaaS-oplossing

GoTo lanceert MKB-CCaaS-oplossing

by Ziptone
2 maart 2022

GoTo, sinds februari de nieuwe naam van LogMeIn en bekend van GoToMeeting, kondigt een nieuwe Contact-Center-as-a-Service (CCaaS) aan voor kleine en middelgrote bedrijven, als onderdeel van de GoTo Connect suite. Het bedrijf omschrijft de oplossing als een vereenvoudigde contactcentertool die eenvoudiger is in te zetten, te beheren, te updaten en te schalen.

Volgens GoTo biedt de tool mogelijkheden voor ondersteuning op afstand voor werknemers met IT-problemen met de aanvullende ondersteuning voor de IT-beheertool GoToResolve, waardoor klantgerichte teams toegang hebben tot ondersteuningstools van één leverancier.

De GoTo-app bevat nu contactcentermogelijkheden inclusief ondersteuning van kanalen zoals spraak, video meetings, SMS, web chat en social. Daarnaast biedt het platform realtime analyses om datadriven beslissingen te nemen en de voortgang ten opzichte van doelstellingen te bewaken. Ook bevat de CCaaS-oplossing een outbound dialer. De GoTo Contact Center-oplossing is verkrijgbaar vanaf 29 dollar per gebruiker per maand en is beschikbaar in Noord-Amerika en delen van Zuid- en Centraal-Amerika en Europa. Met het aanbod wil GoTo inspelen op het MBK dat niet altijd zit te wachten op een duur en ingewikkeld contactcenterplatform.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top