Global Service Desk Computacenter kiest voor Sabio

Global Service Desk Computacenter kiest voor Sabio

by Ziptone
22 februari 2022

Computacenter, een beursgenoteerde zakelijke IT-dienstverlener met wereldwijd meer dan 17.000 mensen in dienst, heeft een driejarig servicecontract afgesloten met Sabio Group. De nieuwe overeenkomst heeft een contractwaarde van meerdere miljoenen. Sabio, dat al langer voor Computacenter werkzaam is, gaat de prestaties van geselecteerde kerntechnologieën van de Global Service Desk ondersteunen en de servicedeskprestaties optimaliseren met de introductie van innovatieve selfservice- en agentdesktoptechnologieën.

Naast de ondersteuning van het Avaya CX-kernplatform en de oplossingen voor personeelsoptimalisatie van Verint, heeft Sabio ook met Computacenter samengewerkt om meertalige selfservice-mogelijkheden in het Engels, Frans, Duits, Spaans en Braziliaans Portugees te implementeren in de Service Desk-functie. Het Sabio-team gaat ook samenwerken met de nieuwe technologie-adoptiespecialisten van Computacenter om te onderzoeken hoe innovaties zoals Robotic Process Automation en Voice Biometrics klantenservicetrajecten kunnen ondersteunen.

Met de Global Service Desk ondersteunt Computacenter wereldwijd ongeveer 4,2 miljoen gebruikers uit allerlei grote en middelgrote ondernemingen. Het bedrijf wil de serviceverlening aan IT-eindgebruikers versnellen en slimmer maken. Daarbij wil het bedrijf gebruik gaan maken van Sabio’s innovatieve Monitoring-suite die de identificatie en oplossing van potentieel complexe problemen stroomlijnt vóórdat deze een impact hebben op de service. (Sabio)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top