Genesys lanceert GCXNow met vooraf geconfigureerde workflows

Genesys lanceert GCXNow met vooraf geconfigureerde workflows

by Ziptone
29 maart 2023

Genesys komt met GCXNow, een nieuwe manier voor kleine tot middelgrote organisaties om snel een volledige Contact Center as a Service (CCaaS) oplossing te verkennen en aan te schaffen.

GCXNow voor Genesys Cloud CX levert vooraf geconfigureerde workflows voor interactive voice response, e-mail, messaging en bots. Daarnaast biedt GCXNow een gratis geautomatiseerde self-service trial (gedurende 30 dagen) die in enkele minuten kan worden geactiveerd. Hiermee kunnen organisaties GCXNow gebruiken om het Genesys Cloud CX™-platform te verkennen en gebruikers en mogelijkheden op aanvraag te schalen. Wanneer de proefperiode is afgelopen, kunnen organisaties hun configuraties na aankoop naadloos meenemen. Beslissers kunnen met een creditcard de proefperiode omzetten in een abonnement, zonder tussenkomst van de verkoopafdeling. Daarbij kunnen ze een jaarlijkse overeenkomst aangaan, met de keuze om vooraf of maandelijks te betalen.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top