Genesys brengt Multicloud CX platform onder in ecosysteem Google

Genesys brengt Multicloud CX platform onder in ecosysteem Google

by Ziptone
16 november 2021

genesys engageContactcenterplatform-aanbieder Genesys heeft aangekondigd de suite aan CX en contactcenteroplossingen ook onder te brengen in Google Cloud. Daarmee komt de software van Genesys beschikbaar in de publieke cloudomgeving van Google. Ook realiseert Genesys een integratiemogelijkheid met Google Cloud’s Contact Center AI tools waarmee interacties geautomatiseerd kunnen worden.

Contact Center AI bouwt voort op de conversational artificial intelligence engine van Dialogflow CX. De genoemde mogelijkheden zijn onderdeel van een geïntensiveerde samenwerking tussen beide bedrijven. Zo willen ze ook gaan samenwerken op het vlak van next-generation AI, machine learning en data analytics toepassingen voor CX. (Genesys)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top

Klantcontact.nl gaat verder als Ziptone!

Lees meer