Frontline Solutions breidt diensten uit met digitale spraakassistent van AssistYou

Frontline Solutions breidt diensten uit met digitale spraakassistent van AssistYou

by Ziptone
17 februari 2022

Frontline Solutions en AssistYou, leverancier van een digitale spraakassistent, maken bekend dat zij een samenwerking zijn aangegaan. De digitale spraakassistent (voicebot) die AssistYou ontwikkelde is een waardevolle aanvulling op alle diensten die Frontline Solutions al biedt aan haar klanten.

De digitale spraakassistent kan het traditionele keuzemenu vervangen, waarbij klanten kunnen worden ontvangen met de vraag ‘waar mag ik u mee helpen?’ Spraakgestuurd ontvangt de beller automatisch en zonder wachttijden de juiste antwoorden, of wordt doorverbonden met de juiste persoon. Bedrijven als Coolblue en Eneco maken al gebruik van de diensten van AssistYou.

Volgens Hans Reuver, algemeen directeur Frontline Solutions, past de oplossing van AssistYou in het streven om het digitale zo persoonlijk mogelijk te maken. Volgens Pepijn de Rijk, co-founder en commercieel directeur AssistYou ondersteunt een digitale assistent eveneens de klantcontactmedewerkers en zet ze in hun kracht. “Het repetitieve en transactionele werk wordt verricht door kunstmatige intelligentie waardoor de medewerkers zich op de meer complexe klantzaken te kunnen richten en zo echt het verschil maken.”

De digitale spraakassistent van AssistYou ondersteunt de telefonische klantenservice van bedrijven als Coolblue, ANWB, Carglass, Eneco, Knab en PostNL. De assistent vervangt in veel gevallen het traditionele keuzemenu, beantwoordt zonder wachttijd telefoontjes en vraagt ‘Waar mag ik u mee helpen?’. Ze begrijpt zeer nauwkeurig waarvoor de klant belt en kan deze vervolgens zelf verder helpen of routeren naar de juiste klantenservicemedewerker.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top