Ewald Jozefzoon wordt met ingang van 1 juni 2025 afdelingsmanager Klantbeleving en Dienstverlening bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). RVO heeft de ambitie om een excellente publieke dienstverlener te zijn met zichtbare maatschappelijke impact.
Ondernemers helpen te innoveren en te verduurzamen, dat is de opgave waar RVO met zijn jarenlange kennis en ervaring aan werkt. Door ondernemers en organisaties vooruit te helpen met voorlichting, advies, financiering en het juiste netwerk, werkt RVO aan het realiseren van een toekomstbestendige en welvarende samenleving, nationaal en internationaal.
Jozefzoon zal als afdelingsmanager Klantbeleving en Dienstverlening meebouwen aan een nieuwe afdeling, waarbij hij de ruimte krijgt om mede de koers te bepalen van RVO op het gebied van klantbeleving en dienstverlening. Jozefzoon krijgt met zijn afdeling regie over klantbeleving en dienstverlening binnen de hoofddirectie Dienstverlening
Jozefzoon werkt momenteel bij Philips als senior manager, Global CX Insights. Hij heeft zeer ruime (inter)nationale ervaring opgedaan als (interim) manager op het gebied van marketing en klantbeleving, onder andere met een sterke focus op datagedreven inzichten. Ewald heeft een MBA in International Management behaald aan de ‘Thunderbird Global School of Management’ in Glendale Arizona. Het gaat om een benoeming vanuit de Algemene Bestuursdienst. (ABD)