EvaluAgent integreert Chat GPT in Quality Monitoring

EvaluAgent integreert Chat GPT in Quality Monitoring

by Ziptone
30 maart 2023

De contactcentersoftware van EvaluAgent is onder meer bedoeld om interacties van agenten te beoordelen. Door de integratie van Chat GPT kan SmartScore elk gesprek op elk kanaal in minder dan 10 seconden evalueren, aangepaste scorekaarten opstellen en automatisch ‘te voltooien evaluaties’ naar de inboxen van de beoordelaars sturen. Het gebruikt real-time rapporten, kalibratie, verzoeken van agents en feedback om de prestaties te verbeteren.

EvaluAgent helpt bedrijven bij het verbeteren van hun callcenter-kwaliteitsborging met haar bekroonde AI-aangedreven platform voor kwaliteitsborging en prestatieverbetering. Tot haar klanten behoren Music Magpie, Vitality, Ubisoft en Samsung.

SmartScore wordt in april 2023 gelanceerd voor EvaluAgent-klanten en kwaliteitsteams worden aangemoedigd om het gratis uit te proberen.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top