Equipe Zorgbedrijven kiest voor Genesys Cloud en Frontline Solutions

Equipe Zorgbedrijven kiest voor Genesys Cloud en Frontline Solutions

by Ziptone
16 december 2024

Equipe ZorgbedrijvenEquipe Zorgbedrijven, aanbieder van gespecialiseerde medische zorg in Nederland, heeft gekozen voor Genesys Cloud als nieuw klantcontactplatform. De keuze is onderdeel van de digitale transformatie van Equipe Zorgbedrijven. De implementatie werd begeleid door Frontline Solutions, specialist in het optimaliseren van klantcontactomgevingen.

 

Equipe Zorgbedrijven is een landelijke zorgaanbieder en overkoepelende organisatie voor Velthuis kliniek en Xpert Clinics. Deze groep focusklinieken is onder andere gespecialiseerd in plastische chirurgie, dermatologie, oogzorg, proctologie, orthopedie en hand- en polschirurgie. Het bedrijf is gericht op hoogwaardige patiëntenzorg en continue innovatie.

Met Genesys Cloud zet Equipe Zorgbedrijven een grote stap vooruit in het verbeteren van de patiëntervaring door snelle, persoonlijke en efficiënte communicatie mogelijk te maken. Dankzij de implementatie worden zowel het centrale Informatiecentrum als alle aangesloten klinieken voorzien van een omnichannel klantcontactomgeving. Door deze kanalen en locaties te centraliseren in één platform kan een aanzienlijke operationele verbetering gerealiseerd worden: Medewerkers hebben nu inzicht in de volledige klantreis en klantcontacten kunnen nu ‘geblend’ afgehandeld worden.

Workforce Engagement Management

Een ander onderdeel van de implementatie is de inzet van Genesys Workforce Engagement Management (WEM). Deze geavanceerde tool stelt Equipe Zorgbedrijven in staat om efficiëntere personeelsplanning te realiseren met behulp van AI-gestuurde voorspellingen, de medewerkersbetrokkenheid te vergroten door geautomatiseerde kwaliteitsbeheer en realtime coaching en de kwaliteit en consistentie te waarborgen in alle klantinteracties.

Met Genesys WEM kan Equipe Zorgbedrijven niet alleen de interne processen optimaliseren, maar ook bijdragen aan een betere balans tussen werkdruk en medewerkerstevredenheid.

AI-assistent

Equipe Zorgbedrijven gaat ook gebruik maken van de uitgebreide AI-mogelijkheden van Genesys. Een van de meest opvallende toevoegingen waarmee beide partijen van start gaan, is een AI-gedreven digitale assistent die medewerkers in real-time kan ondersteunen met relevante informatie tijdens gesprekken, met automatische samenvattingen en next-best-action-suggesties, en met een verhoogde focus op persoonlijke en efficiënte patiëntbegeleiding.

Het team van Frontline Solutions heeft Equipe Zorgbedrijven stap voor stap begeleid bij de overgang naar het nieuwe platform. Hierbij werd niet alleen aandacht besteed aan de technologische kant, maar ook aan training en adoptie door medewerkers. Frontline Solutions is ook het single point of contact voor de levering van white label telefonie trunks en van vaste & mobiele toestellen die gebruikt worden op de diverse klinieken van Equipe Zorgbedrijven. (Frontline Solutions)

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top