eGain komt met connector voor IBM’s Watson

eGain komt met connector voor IBM’s Watson

by Ziptone
9 september 2022

eGaineGain, leverancier van kennismanagementsoftware voor contactcenters, heeft een kant-en-klare connector voor IBM Watson Assistant gelanceerd. Met behulp van eGain’s unieke BYOB™ (Bring Your Own Bot) architectuur wordt het mogelijk voor zakelijke gebruikers van IBM Watson Assistant om deze te integreren in het eGain-platform. Hiervoor hoeft niet te worden geprogrammeerd, de configuratie kan in enkele minuten geregeld worden aldus eGain.

De eGain Connector voor Watson Assistant verbetert de klant-, agent- en bedrijfservaring in één keer. Wanneer klanten escaleren van Watson naar menselijke chat, wordt hun context doorgegeven aan de contactcentermedewerker, zodat ze geen informatie aan de agent hoeven te herhalen. Agents krijgen interacties te zien die klanten al met Watson hebben gehad voordat ze hun gesprek met de klant beginnen.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top