Deliane Schimmel (Florius) CCMA Manager of the Year 2022

Deliane Schimmel (Florius) CCMA Manager of the Year 2022

by Ziptone
10 juni 2022

deliane schimmelDe CCMA heeft Deliane Schimmel uitgeroepen tot CCMA Manager of the Year. De jury onder leiding van Maaike Rosendaal prees Schimmel onder andere voor haar authenticiteit. Dat schrijft CustomerFirst. De bekendmaking van de CCMA Manager of the Year werd ook dit jaar georganiseerd door Yource en vond plaats op 9 juni. De winnares krijgt onder meer award en een plek in de jury voor de volgende editie van de verkiezing.

Deliane Schimmel werkt al lange tijd in klantcontact, onder meer als callcentermanager bij ABN AMRO Bank Hypotheken Groep vanaf 2001 en sinds 2007 als Manager Advies & Service bij Florius, de hypotheekverstrekker van ABN AMRO.

Vakprijs

Naar eigen zeggen volgt de jury een proces waarbij de beoordelingscriteria voor de juryleden helder zijn, maar zouden de volgers van het event “meer inzicht willen”, aldus Cynthia Mak in een interview in CustomerFirst. In de editie van dit jaar had het publiek meer inbreng in de uitkomst van de verkiezing, waar onder andere ook bezoeken en presentaties deel van uitmaken. De verkiezing wordt door de CCMA gezien als een vakprijs.

Criteria

De CCMA-jury heeft uiteraard een beeld van waar de winnaar aan moet voldoen. Hoewel juryleden die criteria niet willen prijsgeven, wordt onder meer gelet op de mate waarop iemand klaar is voor de verandering en daarnaast wordt gelet op visie, leiderschap en hoe je omgaat met trends en ontwikkelingen. Ook wordt verwacht dat de winnaar een eigen invulling geeft aan het ambassadeurschap van het vak. Winnares van vorig jaar Cynthia Mak (Director Customer Care bij Talpa Network) is gaan vloggen en sprak zowel op het CustomerFirst congres als het KSF Jaarcongres.

Meer informatie en een beeldimpressie op de site van de CCMA

(Ziptone/Erik Bouwer)

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Top