DDMA roept contactcenters op tot deelname aan Telemarketing Benchmark

DDMA roept contactcenters op tot deelname aan Telemarketing Benchmark

by Ziptone
7 februari 2023

DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing starten met de tweede editie van de DDMA Telemarketing Benchmark. Om een zo compleet mogelijk overzicht te creëren van de telemarketingsector is de DDMA op zoek naar meer contactcenters die zich bij de Benchmark willen aansluiten.

De DDMA Telemarketing Benchmark wordt jaarlijks gepubliceerd. De eerste editie, de DDMA Telemarketing Benchmark 2022, bood interessante inzichten en gespreksstof op basis van campagnedata van zeven deelnemende contactcenters: 2Contact, Custom Connect, Het Customer Care Center, Kalff, Roscom, SalesQ en Webhelp.

Met meer deelnemers aan de benchmark worden de inzichten uit de Benchmark completer, relevanter en diepgaander. Daarom is de DDMA op zoek naar meer contactcenters die als partner aan dit initiatief willen deelnemen en data geanonimiseerd willen aanleveren. Partners leveren gespecificeerde en geanonimiseerde campagnedata aan, waar vertrouwelijk mee wordt omgegaan (deelnemers hebben geen toegang tot elkaars dataset). Ook dragen partners bij aan verdere professionalisering en worden ze betrokken in verschillende publicitaire uitingen. Bedrijven die belangstelling hebben om aan te sluiten kunnen zich melden bij market insight specialist Nanda Appelman.

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top