Het Vlaamse Hello Customer zet in op verdere uitbreiding van de activiteiten in Nederland en Frankrijk. Dat maakt het bedrijf bekend via een persbericht. Onderdeel van het internationale expansieplan van het bedrijf is het nastreven van marktleiderschap op het gebied van CX-oplossingen voor internationale B2C-bedrijven. Al in een eerdere fase heeft Peak Capital geïnvesteerd in het bedrijf, dat naar eigen zeggen tijdens de corona crisis met 50% wist te groeien. Ook is uitgebreid met partners zoals PwC en Multi Value. Daarnaast is Hello Customer van plan de komende maanden het Nederlandse salesteam te verdubbelen en wordt er gestreefd naar verdubbeling in jaarlijks terugkerende omzet.
Het bedrijf heeft op dit moment meer dan 100 klanten, waaronder het Nederlandse BinckBank (Saxo Bank), Holland & Barrett en Blokker. Hello Customer biedt inzicht in de gehele klantreis, van begin tot einde, middels een gecentraliseerde CX-management tool. Volgens Leslie Cottenjé, Co-Founder en CEO, heeft het bedrijf als missie om de kloof te dichten tussen de bedrijfsprocessen en klantbeleving. Hierbij gaat het om meer dan slechts het verhogen van een tevredenheidsscore – het gaat erom écht te kunnen begrijpen waar verbetering mogelijk is of zelfs broodnodig. Voor het analyseren van klantfeedback in combinatie met operationele data heeft Hello Customer in eigen huis slimme AI software ontwikkeld, genaamd ISAAC. (Hello Customer)