Customer service Sapph nog niet uit de problemen

Customer service Sapph nog niet uit de problemen

by Ziptone
16 december 2024

In september kreeg consumentenprogramma Radar klachten over lingeriemerk Sapph. De levering van bestellingen en de bereikbaarheid van de klantenservice leidden tot vragen en klachten. Twee maanden nadat Sapph beterschap beloofde, zijn de problemen nog niet verminderd, aldus Radar.

 

Gedupeerden ontvangen nog steeds hun bestellingen niet, horen niets van de klantenservice of krijgen een standaard reactie, schrijft Radar. Een woordvoerder van het bedrijf meldt dat de e-commercetak flink is gegroeid. “We zijn hier uiteraard heel trots op, maar operationeel gezien waren we er niet helemaal op voorbereid.”

Het bedrijf heeft een team van acht medewerkers dat er “echt alles aan doet om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen,” aldus de woordvoerder. Ook zouden er extra mensen in dienst zijn genomen, waardoor het bedrijf verwacht “binnen enkele weken helemaal bij te zijn. Ook zijn we bezig met een live chat op de website, zodat mensen nog sneller antwoord krijgen.”

De klachten waar klanten op dit moment tegenaan lopen, zijn opgelost in 2025, belooft Sapph. De retourtermijn wordt automatisch verlengd en het bedrijf heeft een apart mailadres gedeeld voor vragen over bestellingen (sophia@sapph.com). “Dan kan er persoonlijk en sneller gereageerd worden”, aldus de woordvoerder.

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top