COPC start met de Customer Experience (CX) Performance Awards, een jaarlijks programma voor COPC-gecertificeerde organisaties die de norm zetten voor uitmuntendheid in CX-activiteiten.
De CX Performance Awards van COPC onderstrepen toewijding aan voortdurende verbetering, innovatie en het wereldwijd verhogen van de lat voor CX. De eerste awards zullen worden uitgereikt vanaf januari 2025 in twee categorieën. Op de eerste plaats de COPC Superior CX Performance Awards voor COPC-gecertificeerde organisaties met de meest uitmuntende resultaten van het voorgaande kalenderjaar. En daarnaast de COPC CX Performance Transformation Awards, voor organisaties die aanzienlijke verbeteringen hebben aangetoond ten opzichte van hun certificeringsaudit van het voorgaande jaar.
Onafhankelijke certificeringsaudits
COPC’s onafhankelijke certificeringsaudits volgens de COPC CX Standaard bepalen de ontvangers van de awards door het evalueren van belangrijke maatstaven zoals klanttevredenheid, kosten, servicekwaliteit en impact op de omzet. Organisaties die voldoen aan deze hoge standaarden komen in aanmerking voor deelname aan het awardprogramma en verdienen erkenning voor hun voortdurende succes.
“Al bijna dertig jaar is de COPC CX Standard het vertrouwde kader dat organisaties begeleidt naar topprestaties”, zegt Kyle Kennedy, president en CEO van COPC Inc. “Deze awards eren COPC-gecertificeerde organisaties die uitzonderlijke resultaten laten zien, en vertegenwoordigen het hoogste prestatieniveau in de industrie.”
COPC
Sinds de oprichting in 1996 is de COPC CX Standard geëvolueerd om te voldoen aan de behoeften van de industrie, nu beschikbaar in zes talen en wereldwijd vertrouwd. Versie 7.0 blijft organisaties de weg wijzen naar best practices, met maandelijks duizenden professionals die de standaard gebruiken.
COPC Inc. is opgericht in 1996 en begon met het helpen van callcenters bij het verbeteren van hun prestaties. Vandaag de dag is het bedrijf een innovatieve wereldwijde leider die organisaties in staat stelt hun activiteiten te optimaliseren om een superieure service te kunnen bieden. Het hoofdkantoor van COPC Inc. bevindt zich in Winter Park, FL, VS, met vestigingen in Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Azië-Pacific, Latijns-Amerika, India en Japan. (COPC)