BPO-speler Continuum Global Solutions heeft een partnership gesloten met Interactions LLC. De digitale agentoplossingen van Interactions gaan op een natuurlijke manier met klanten om via spraak-, web-, chat- en tekstkanalen, waardoor de klant minder moeite hoeft te doen en de algehele ervaring verbetert.
In plaats van in de wachtstand te staan om met een live agent te spreken, betrekt Interactions LLC – een leverancier van AI-oplossingen – de klant om zijn behoeften te begrijpen en begint tegelijkertijd onmiddellijk aan zijn behoeften te voldoen met behulp van een hybride oplossing van AI en mensen. Deze combinatie van voorspellende AI, generatieve AI (GenAI) en realtime human-in-the-loop technologie zorgt ervoor dat AI-algoritmes en menselijke expertise samenwerken om een ongeëvenaard begrip en gepersonaliseerde connecties te bieden tijdens het hele klanttraject.
“De ‘human-in-the-loop‘-technologie stelt klanten in staat om in het moment zelf een zinvolle oplossing te vinden”, zegt David Garner, Chief Executive Officer. “Deze mix van menselijke intelligentie en AI levert uitzonderlijk begrip en verbinding met klanten, terwijl de merkbeleving wordt verhoogd en loyaliteit wordt opgebouwd.”
“Wat Interactions uniek maakt, is ons succes in het samensmelten van verschillende vormen van AI en menselijke intelligentie om effectieve enterprise AI-oplossingen op schaal te leveren”, zegt Mike Iacobucci, CEO van Interactions. “We zijn verheugd om onze relatie met Continuum uit te breiden om een ongeëvenaarde digitale agent ervaring te leveren die de CX reis voor klanten en CSRs zal verbeteren.”
(Continuum Global Solutions/Newswire)