Content Guru stelt agents in staat om storm®-oplossingen te gebruiken vanaf mobiele apparaten

Content Guru stelt agents in staat om storm®-oplossingen te gebruiken vanaf mobiele apparaten

by Ziptone
16 maart 2022

Content Guru, leverancier van cloudcommunicatietechnologie, heeft een nieuwe service geïntroduceerd voor contactcentermedewerkers. Vanaf nu kunnen zij flexibel werken op het storm Contact Centre-as-a-Service (CCaaS)-platform vanaf hun smartphones, via de nieuwe storm MTA (Mobile Task Assistant).

Met de mobiele storm MTA app kunnen medewerkers voor het eerst volledig flexibel werken. Met behulp van de storm Web iPath®-softphone kunnen ze bellen en gebeld worden vanaf hun iOS- en Android-apparaten. Door te werken via wifi of mobiele data in plaats van via mobiele spraaknetwerken, betekent dit dat medewerkers altijd en overal verbonden en beschikbaar kunnen zijn, zonder kosten voor het doorschakelen van oproepen, zelfs als ze niet achter hun bureau zitten. storm MTA beantwoordt de uitdaging van nieuwe hybride werkmethoden en geeft agents de mogelijkheid om zowel hun pc als mobiele apparaat uitwisselbaar te gebruiken om de beschikbaarheid, productiviteit en werknemerstevredenheid te maximaliseren.

Beginnend met spraak zal storm MTA snel evolueren naar volledige omnichannel-mogelijkheden voor het volledige scala aan digitale en sociale communicatie dat wordt aangeboden door het storm-platform, evenals het ondersteunen van de mobiele component van storm WFM-personeelsbeheer.

Bij de lanceringstorm MTA biedt de volgende functionaliteit :

  • call delivery vanuit inkomende wachtrijen: medewerkers kunnen in-app oproepen ontvangen, zelfs als de telefoon is vergrendeld;
  • Uitgaand bellen: medewerkers kunnen gemakkelijk bellen met het toetsenbord van hun telefoon, alsof ze een normaal gesprek voeren vanaf hun mobiele apparaat;
  • Volledige gesprekscontrole: oproepen in de wacht zetten en hervatten; warme en koude overdracht; conferentiegesprekken; oproepen van contactpersonen in de storm-directory;
  • Nadat gebruikers zich voor het eerst hebben aangemeld, kunnen ze opnieuw inloggen met behulp van beveiligde biometrische gegevens van smartphones (vingerafdruk of gezichts-ID);
  • De beschikbaarheidsstatus van gebruikers kan worden ingesteld op het mobiele apparaat of worden ontvangen van storm.
  • Realtime aanwezigheidsinformatie is zichtbaar in de storm-contactlijst;
  • Volledige oproepgeschiedenis: samenvatting van de oproepgeschiedenis of gedetailleerde lijstweergave; klik om rechtstreeks vanuit de belgeschiedenis te bellen; luister naar gespreksopnames; voicemails bekijken, beluisteren en verwijderen.

Volgens Martin Taylor, plaatsvervangend CEO en medeoprichter van Content Guru, is storm MTA ontworpen om de visie van ‘work from wherever’-contactcenters te realiseren. “Door de contactcentermedewerkers van onze klanten in staat te stellen klanten te bellen en te ontvangen en toegang te krijgen tot informatie via hun mobiele apparaten, wordt de ervaring van agenten drastisch verbeterd en wordt het kostbare personeelsverloop verminderd.” Naarmate nieuwe functies worden uitgerold, wordt storm MTA de 24/7 verbinding en thuisbasis van de medewerker, aldus Taylor in het persbericht. (Content Guru)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top