Contactcenter Buitenlandse Zaken: veel vragen vanuit Afghanistan

Contactcenter Buitenlandse Zaken: veel vragen vanuit Afghanistan

by Ziptone
2 september 2021

Bij het contactcenter van het ministerie van Buitenlandse Zaken zijn ‘soms’ wachttijden waardoor het langer duurt voordat mensen een medewerker aan de lijn krijgen. Dat zegt het ministerie tegen het ND in reactie op berichten in de media waarin mensen in Afghanistan zeggen dat het departement moeilijk of niet bereikbaar is. Het contactcenter van het ministerie dat 24×7 in bedrijf is, slaagt er wegens de piek in het verkeer niet in om iedereen direct te beantwoorden. “Op het ministerie is er volle aandacht voor deze groepen, er wordt zo goed als mogelijk contact met hen onderhouden, telefonisch en per mail. Er zijn hiervoor gespecialiseerde teams actief binnen Buitenlandse Zaken. Zo worden de Nederlanders in Afghanistan nagebeld door een team van het 24/7 Contact Centrum”, aldus het ministerie. (ND)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top