ContactCare lanceert Vavox, slimme virtuele assistent voor klantcontactprofessionals

ContactCare lanceert Vavox, slimme virtuele assistent voor klantcontactprofessionals

by Ziptone
22 oktober 2024

ContactCare kondigt met trots de lancering aan van Vavox, een geavanceerde virtuele assistent die bedrijven helpt hun klantcontact en interne processen te optimaliseren.

 

Vavox gaat verder dan het simpelweg uitvoeren van taken; het biedt intelligente suggesties en oplossingen, gebaseerd op de meest actuele bedrijfsinformatie die centraal beschikbaar is via een cloud-gebaseerde kennisbank. Deze slimme assistent zorgt ervoor dat medewerkers efficiënter kunnen werken en direct toegang hebben tot de juiste informatie, wat leidt tot snellere en beter geïnformeerde beslissingen.

De toekomst van klantcontact Vavox is geïntegreerd met Amazon Connect, wat betekent dat bedrijven kunnen rekenen op een krachtige en schaalbare oplossing die de dagelijkse communicatie ondersteunt. Bovendien biedt Vavox toegang tot een centraal beheerde kennisbank die via de cloud beschikbaar is. Dit stelt teams in staat om overal en altijd toegang te hebben tot up-to-date informatie, waardoor de klantinteracties consistent en efficiënt verlopen. Meer dan 150 medewerkers van ContactCare maken al gebruik van het systeem en hebben de voordelen ervaren van een assistent die snel, betrouwbaar en flexibel is.

“Met Vavox geven we bedrijven de vrijheid om zich te concentreren op wat echt belangrijk is, terwijl wij de dagelijkse klantinteracties afhandelen,” zegt Jasper Meerding, CEO van ContactCare. “Dankzij de centrale cloud-gebaseerde kennisbank kunnen medewerkers overal ter wereld naadloos samenwerken en dezelfde hoogwaardige service bieden.”

Met Vavox kunnen bedrijven efficiëntie en tijdwinst boeken door automatisering van repetitieve taken en klantinteracties met behulp van AI. Vavox is 24/7 bereikbaar, waardoor bedrijven nooit een klantvraag missen. Vavox draait op een centrale kennisbank in de cloud, waardoor alle belangrijke bedrijfsinformatie snel toegankelijk is, wat zorgt voor consistentie en snelheid in klantinteracties. Met Vavox is het mogelijk om gepersonaliseerde interacties, afgestemd op de behoeften van de klant te realiseren, aldus het persbericht.

Met de lancering van Vavox zet ContactCare een nieuwe standaard in de wereld van klantcontact en virtuele assistentie. Deze oplossing is niet alleen geschikt voor grote ondernemingen, maar ook voor het MKB dat efficiënter wil werken zonder in te boeten op kwaliteit. (ContactCare)

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top