Cognizant helpt hotelketen Whitbread met CX transformatie

Cognizant helpt hotelketen Whitbread met CX transformatie

by Ziptone
24 juli 2024

whitbreadIT-dienstverlener Cognizant en hotelketen Whitbread hebben hun relatie op het gebied van digitale transformatie uitgebreid, waardoor de professionele dienstverlener de voortdurende digitale transformatie van het horecabedrijf zal ondersteunen met productontwerp, productbeheer en engineering.

 

Whitbread is de eigenaar van Premier Inn, het grootste hotelmerk in het Verenigd Koninkrijk, met een groeiende aanwezigheid in Duitsland. Het bedrijf exploiteert meer dan 85.000 hotelkamers in het Verenigd Koninkrijk en 10.500 kamers in Duitsland. De vernieuwde relatie zal zich richten op het realiseren van Whitbreads digitale groeistrategie die gericht is op het leveren van een verbeterde klantervaring. Ondertussen heeft Whitbread als doel om zijn activiteiten in het Verenigd Koninkrijk en Duitsland verder uit te breiden.

Eerder hielp Cognizant de hotelketen al met het transformeren van de e-commerce site van Premier Inn en het ontwikkelen van boekingsfunctionaliteit en integratiediensten.

De digitale transformatie die Whitbread en Cognizant voor ogen hebben, omvat alle aspecten en interactiepunten van de reizen van Whitbread-klanten: van voorreservering, aankoop, check-in, verblijf en post-verblijf. (Cognizant)

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top