Centric neemt deze maand Talkdesk in gebruik. Dit contactcenter wordt geleverd door ViPcom en biedt Centric de mogelijkheid de service verder te verbeteren en te personaliseren.
Het Talkdesk-platform biedt uitgebreide functies voor telefonie, e-mail en chat. Ook biedt het nieuwe mogelijkheden op het gebied van Artificial Intelligence voor geavanceerde personalisatie, medewerker-ondersteuning en real-time analytics. Het contactcenter is flexibel en schaalbaar, waardoor Centric nu en in de toekomst kan inspelen op veranderende behoeften.
Met de implementatie van Talkdesk vervangt Centric het huidige on-premise contactcenter, dat ook door ViPcom werd geleverd.
Koppeling ServiceNow
Centric koppelt Talkdesk aan de Customer Service Management (CSM) module van ServiceNow. Deze integratie helpt Centric bij het automatiseren en beheren van IT- en bedrijfsprocessen. Bijvoorbeeld IT-servicebeheer, HR en klantenservice. Hiermee creëert Centric één geïntegreerd dienstverleningsplatform dat continu doorontwikkeld wordt.
Sander Bernardus, manager Workplace Management & Support bij Centric: “Door de jarenlange samenwerking met ViPcom bieden wij de beste dienstverlening aan onze klanten. Met de implementatie van Talkdesk binnen onze servicedesk bedienen wij de medewerkers van onze klanten op een gepersonaliseerde en efficiënte manier.”
Robert Ardon, salesmanager bij ViPcom, zegt: “Efficiëntieverbetering en Waarde creatie” blijven de gezamenlijke speerpunten van Centric en ViPcom in de komende jaren.” (ViPcom)