CCMA viert 25-jarig bestaan

CCMA viert 25-jarig bestaan

by Ziptone
26 mei 2023

Op 22 juni aanstaande – tijdens OpenVaren 2023 – viert de Customer Contact Management Association (CCMA) het 25-jarig jubileum. Volgens Sandra van Maarseveen, voorzitter CCMA, is het bestuur dankbaar voor de interesse van meer dan duizend professionals uit de klantcontactbranche die samenkomen in de gratis, besloten LinkedIn-community en die deelnemen aan events en bedrijfsbezoeken.

De CCMA is opgericht in juni 1998 door Jules Odekerken, Hugo Kramer en Jan van der Weijden met als doel om kennis en ervaringen te delen in het nieuwe vakgebied van callcenters. Sindsdien is de CCMA uitgegroeid tot een toonaangevende organisatie op het gebied van klantcontact, aldus het persbericht.

“We hebben onze leden geholpen om hun klantenservice te verbeteren en hen in staat gesteld om betere relaties op te bouwen met hun klanten. Dit doen we door het delen van kennis en eerlijke ervaringen tijdens onze events en in onze community. Daarnaast geven we onze professionals en medewerkers de waardering die ze verdienen in ons mooie vak, met onder andere de Manager of the Year verkiezing en de Nationale Klantcontact Week.”

Het succes van de CCMA is te danken aan de jarenlange inzet van “ons toegewijde team van vrijwillige professionals en de steun van onze vrienden. We zijn er trots op dat we een verschil hebben kunnen maken in de manier waarop bedrijven omgaan met hun klanten,” aldus de CCMA.

Het jubileum van de CCMA wordt gevierd tijdens Open Varen op 22 juni aanstaande.

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top