CBMK, expert in maatschappelijk verantwoord creditmanagement en WKI geregistreerd, en ETB, specialist in hoogwaardig en meertalig klantcontact, kondigen een verregaande strategische samenwerking aan.
De beide bedrijven bieden samen een geïntegreerde en schaalbare oplossing voor de volledige klantreis binnen creditmanagement en klantgerichte dienstverlening. Dat levert een totaaloplossing op waarbij creditmanagement, incasso en klantcontact naadloos op elkaar aansluiten.
CBMK heeft ruim 50 jaar kennis in creditmanagement, gespecialiseerd in sociaal incasseren, data-gedreven creditmanagement en WKI-registratie / AFM-vergunning / NVI-keurmerk en compliant processen. ETB heeft meer dan 20 jaar ervaring in hoogwaardig klantcontact, meertalige ondersteuning en kostenefficiënte schaalbaarheid. ETB is gecertificeerd volgens de normen ISO 27001, 27701, 14001, 45001, 10002 en 9001.
“Deze samenwerking zorgt ervoor dat ETB als omni-sourcing BPO een nóg breder dienstenpakket kan aanbieden tegen de gebruikelijke hoogwaardige kwaliteit en kostenefficiëntie. Vanuit onze gezamenlijke expertise helpen we zowel bestaande als nieuwe klanten bij het optimaliseren van hun end-to-end klantreis, of dit nu binnen traditioneel klantcontact of binnen het creditmanagementproces plaatsvindt,” aldus Sander Kuijer CCO van ETB. (ETB)