Calabrio biedt integratie met Zoom Contact Center

Calabrio biedt integratie met Zoom Contact Center

by Ziptone
28 maart 2023

Calabrio heeft een nieuwe workforce management (WFM) integratie met het omnichannel contact center platform van Zoom aangekondigd. De cloud-to-cloud integratie geeft klanten van Zoom Contact Center toegang tot de cloudgebaseerde WFM-oplossing van Calabrio.

Volgens Scott Brown, Head of Zoom Contact Center Sales, heeft Zoom de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Calabrio’s WFM-oplossing helpt de toegang te bieden die klanten wensen en ontsluit het potentieel van het grootste goed van de contactcentra – de agent. Klanten van Zoom Contact Center kunnen profiteren van de functionaliteit van een zeer schaalbare WFM-oplossing die voldoet aan de complexe behoeften van contactcenters in alle sectoren, wereldwijd. AI-gestuurde prognoses en geautomatiseerde multi-skill planning brengen de juiste agents op het juiste moment bij de klant. Intuïtieve zelfplanning die beschikbaar is via een mobiele app en voorzien is van virtuele assistentie-technologie geeft agents meer vrijheid en flexibiliteit.

“Nu steeds meer bedrijven van on-prem-oplossingen naar de cloud evolueren, hebben we de vraag van Zoom Contact Center-klanten omarmd naar een geïntegreerde, true-cloud workforce management-oplossing die voldoet aan de behoeften van klanten, agenten en de gehele klantenservice-operatie”, aldus Vickie McGovern, Vice President Strategic Partnerships bij Calabrio. (Calabrio)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top