Calabrio heeft een nieuwe workforce management (WFM) integratie met het omnichannel contact center platform van Zoom aangekondigd. De cloud-to-cloud integratie geeft klanten van Zoom Contact Center toegang tot de cloudgebaseerde WFM-oplossing van Calabrio.
Volgens Scott Brown, Head of Zoom Contact Center Sales, heeft Zoom de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Calabrio’s WFM-oplossing helpt de toegang te bieden die klanten wensen en ontsluit het potentieel van het grootste goed van de contactcentra – de agent. Klanten van Zoom Contact Center kunnen profiteren van de functionaliteit van een zeer schaalbare WFM-oplossing die voldoet aan de complexe behoeften van contactcenters in alle sectoren, wereldwijd. AI-gestuurde prognoses en geautomatiseerde multi-skill planning brengen de juiste agents op het juiste moment bij de klant. Intuïtieve zelfplanning die beschikbaar is via een mobiele app en voorzien is van virtuele assistentie-technologie geeft agents meer vrijheid en flexibiliteit.
“Nu steeds meer bedrijven van on-prem-oplossingen naar de cloud evolueren, hebben we de vraag van Zoom Contact Center-klanten omarmd naar een geïntegreerde, true-cloud workforce management-oplossing die voldoet aan de behoeften van klanten, agenten en de gehele klantenservice-operatie”, aldus Vickie McGovern, Vice President Strategic Partnerships bij Calabrio. (Calabrio)
Technologie