BeyondCX van Genesys: e-learning voor agents en supervisors

BeyondCX van Genesys: e-learning voor agents en supervisors

by Ziptone
22 september 2021

Cloud customer experience solutions provider Genesys heeft BeyondCX gelanceerd, een e-learning programma voor contactcentermedewerkers en supervisors. Het programma is gericht op het aanleren van soft skills die nodig zijn voor het leveren van empathische en gepersonaliseerde klantervaringen.

BeyondCX is interactief en heeft het format van een televisieshow met meerdere afleveringen. Contactcentermedewerkers en supervisors leren hoe vertrouwen op te bouwen, empathie te tonen, en customer experience op maat te bieden in gesprekken. Het eerste seizoen van BeyondCX is momenteel beschikbaar via een abonnement en wordt later dit jaar ondersteund met verschillende talen.

Volgens Merijn te Booij, executive vice president en general manager workforce engagement management bij Genesys, is de contactcenterbezetting de afgelopen drie jaar veranderd. Bedrijven voelen de felle concurrentie op de arbeidsmarkt en contactcenters moeten alles uit de kast halen om medewerkers aan boord te houden, aldus Te Booij. Met Genesys BeyondCX kunnen bedrijven inzetten op engagement en ontwikkeling van medewerkers op een manier die bijdraagt aan groepsgevoel, werkplezier en professionele ontwikkeling, stelt Genesys. (DestinationCRM)

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top