Beeckestijn Business School en EarlyBridge gaan een intensieve samenwerking aan om teams en professionals te ondersteunen in hun ontwikkeling. Beide organisaties zullen op termijn samensmelten tot één geheel, waarmee een krachtig aanbod aan geïntegreerde programma’s ontstaat.
Beeckestijn Business School is al lange tijd aanbieder van opleidingen op het vlak van Customer Experience (CX), Digital, Data, Communicatie en Marketing. EarlyBridge biedt als advies- en trainingsbureau leiderschaps- en veranderprogramma’s en heeft langdurige samenwerkingen met toonaangevende organisaties zoals KLM, KPN, ABN AMRO, Klaverblad en Enexis, aldus het persbericht.
De markt vraagt in toenemende mate om kennisontwikkeling op het gebied van AI, Digital, Customer Experience en Data. Tegelijkertijd zijn leiderschap, teamwork en communicatievaardigheden door digitalisering ingrijpend veranderd. Succesvolle verandering vereist tegenwoordig niet alleen vakinhoudelijke kennis, maar ook sterke leiderschaps- en changemanagementvaardigheden.
“De samenwerking stelt ons in staat om onze expertise op het gebied van leiderschap, change, customer experience en employee engagement te verrijken met de diepgaande vakkennis van Beeckestijn op het gebied van AI, digital, data, marketing en communicatie. Zo kunnen we organisaties nog beter ondersteunen in hun ontwikkeling, waarbij sterke leiderschapskwaliteiten worden gecombineerd met inzichten die direct bijdragen aan impactvolle businessresultaten,” aldus Kathy van de Laar (EarlyBridge). (Beeckestijn)