Bas Diepeveen verlaat Uitblinqers

Bas Diepeveen verlaat Uitblinqers

by Ziptone
21 januari 2025

DiepeveenBas Diepeveen verlaat acht jaar na de oprichting Uitblinqers, een facilitair contactcenter. Diepeveen vindt dat het tijd is voor iemand anders omdat het bedrijf aan de vooravond staat van een nieuwe (groei)fase.

 

Volgens Diepeveen is het inmiddels een “serieus bedrijf geworden: stevig geworteld als eigen label onder de vleugels van Concentrix, met 8 locaties in Nederland met ruim 3000 Gen-Z’ers in dienst.”

Uitblinqers werd zes jaar na de start in 2022 overgenomen door Webhelp, dat later opging in Concentrix. Het bedrijf stond voor een vernieuwende aanpak in de facilitaire klantcontactsector. (LinkedIn, Ziptone)

Follow by Email
Whatsapp
LinkedIn
Share
Human Resources, Nieuwe functie

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top