Avaya vernieuwt Avaya Experience Platform met AI

Avaya vernieuwt Avaya Experience Platform met AI

by Ziptone
16 juli 2024

Het Avaya Experience Platform (AXP) van Avaya is geüpdatet met AI en analytics voor het verbeteren van customer journeys. Verder vereenvoudigt het de werknemerservaringen met op cloud-gebaseerde innovaties.

 

Het Avaya Experience Platform beschikt ook over integratieopties waardoor klanten oplossingen van derden kunnen gebruiken. Nieuwe functies omvatten naadloze digital access, AI-selfservice, assisted service, customer journey orchestration & analytics, workforce engagement, connected employee experience en proactieve klantenservice. Avaya introduceert ook AXP Private Cloud – Extended Scale, specifiek ontworpen voor het maximaliseren van de schaalbaarheid bij de grootste AXP on-premise-klanten van het bedrijf.

Daarnaast introduceert Avaya in samenwerking met RingCentral een nieuwe hybride oplossing. Deze combineert RingCentral’s op AI-gebaseerde cloudcommunicatie met Avaya’s Aura-telefonie, wat de samenwerking verbetert. Gebruikers binnen dezelfde organisatie kunnen vlekkeloos samenwerken, ongeacht of ze gebruik maken van Avaya Aura- of Avaya Cloud Office-telefonieoplossingen. Ook integreert de oplossing toepassingen als video-oproepen en berichtfuncties van RingCentral en het RingSense™ AI-platform.

RingCentral en Avaya kondigen ook de integratie van Avaya Cloud Office-telefoniemogelijkheden met Microsoft Teams aan. Dit is sinds deze maand beschikbaar. Daarnaast is het Avaya Experience Platform public cloud contact center geïntegreerd met Avaya Cloud Office, waardoor een uniforme digitale werkplek ontstaat voor contactcenter-agents. (Avaya)

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Technologie

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top