Avaya biedt hybride model voor klanten die on-premise willen behouden

Avaya biedt hybride model voor klanten die on-premise willen behouden

by Ziptone
4 april 2023

Avaya biedt klanten vanaf nu hybride cloud-implementaties. Hiermee kunnen bedrijven hun on-premise-systemen aanpassen zodat ze mee kunnen in de technologische innovatie, zonder dat dit tot enige bedrijfsonderbreking leidt. Avaya meldt in het persbericht dat 39 procent van de organisaties de voorkeur aan on-premise-oplossingen voor analytics en data, aldus onderzoek van Avaya.

Bij een volledige migratie naar de cloud kunnen problemen ontstaan, zoals een storend en vaak duur migratieproces, lange uitroltijden en de inzet van waardevolle middelen. Volgens Michiel Noordermeer, Managing Director Avaya Benelux hoeven bedrijven die contactcenters willen optimaliseren en de customer experience willen verbeteren, niet per se te kiezen voor een volledige cloudtransitie. “Hoewel dit voor sommige organisaties de juiste stap kan zijn, houden andere liever hun huidige on-premise contact center. Bedrijven moeten hun eigen pad bewandelen in een tempo dat past bij hun eigen zakelijke behoeften.”

Een hybride model geeft organisaties toegang tot innovatieve functies zonder dat systemen moeten worden weggegooid die nog prima werken. Bestaande investeringen kunnen worden uitgebreid met nieuwe cloudmogelijkheden in een weloverwogen tempo, afhankelijk van de wensen van een organisatie. In wezen kan een hybride implementatie worden gezien als een migratie in plaats van een transformatie, aldus het persbericht. (Avaya)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top