Atento lanceert Xtrabot

Atento lanceert Xtrabot

by Ziptone
1 december 2021

BPO-dienstverlener Atento heeft Xtrabot gelanceerd, een geautomatiseerde omnichannel oplossing voor customer service. Volgens schattingen van Atento is de helft van het aantal interacties dat customer service medewerkers uitvoeren repetitief of eenvoudig van aard en daarmee geschikt voor geautomatiseerde verwerking door Xtrabot.

De conversation flow van Xtrabot leidt tot een eenduidige afwikkeling van contacten over meerdere kanalen. De bot werkt op basis van natural language processing en cognitive services uit de cloud en kan omgaan met open vragen. Atento geeft bovendien aan dat de Xtrabot compatible is met de AI-oplossingen van van de grote cloudproviders zoals Microsoft Azure, IBM (Watson), Amazon Web Services en Google Cloud. De bot is voorzien van transcribeerfuncties die het mogelijk maken om realtime te vertalen in meer dan 90 talen.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top