Pegamento lanceert een innovatieve AI-connector die bedrijven helpt hun klantcommunicatie te stroomlijnen en te verbeteren. De oplossing integreert naadloos met bestaande communicatiekanalen zoals e-mail, telefonie en chat, en biedt een volledig geautomatiseerde verwerking van klantinteracties.
De AI-connector onderscheidt zich door een unieke combinatie van functionaliteiten, waaronder automatische e-mailroutering, het genereren van conceptantwoorden en de transcriptie van telefoongesprekken en voicemails. Het systeem kan worden aangepast aan de specifieke tone-of-voice van organisaties en integreert met bestaande CRM-systemen.
Bedrijven worstelen met de toenemende complexiteit van klantcommunicatie via verschillende kanalen, aldus Pegamento. De AI-connector biedt een centrale oplossing die niet alleen tijd bespaart, maar ook de kwaliteit van klantinteracties verhoogt.
Een vroege implementatie bij Gruppo Corso, een Europese leverancier van etalageproducten, toont het potentieel van de technologie. Directeur Michel Kaatee: “De inzet van de AI-connector levert ons 2,5 dag per week tijdsbesparing op. Bovendien zijn de antwoorden nu completer en accurater.”
De AI-connector is per direct beschikbaar voor bedrijven van elke omvang. (Pegamento)