Adyen en LiveChat Service: betalen binnen digitaal klantcontact

Adyen en LiveChat Service: betalen binnen digitaal klantcontact

by Ziptone
1 september 2020

Adyen en LiveChat Service gaan samenwerken op het gebied van conversaties en betalingen. Zo wordt het mogelijk direct af te rekenen in een conversatie, ongeacht het gebruikte contactkanaal.

In het communicatieplatform (CPAAS) van LiveChat Service (‘Conversation24.com’) worden alle belangrijke contactkanalen geïntegreerd beheerd. Het gaat dan om WhatsApp, WeChat, e-mail en SMS vanuit één platform. Om betalingen mogelijk te maken vanuit dit platform, dus zonder het contactkanaal te verlaten, integreert Adyen haar betaaloplossing in het platform van LiveChat Service. Hiermee wordt het mogelijk om in elke willekeurige conversatie bestellingen direct af te rekenen, waardoor klantenservice-medewerkers in staat worden gesteld om niet alleen de winkelwagen te vullen, maar hier ook een betaallink aan te koppelen en zo de klant te helpen – van eerste vraag tot afrekenen, in het contactkanaal van zijn of haar keuze.

Met de Adyen LiveChat Service integratie ontstaat er dus een mogelijkheid om hun klanten een aankoop te laten doen op het moment dat zij in contact zijn met de klantenservice, direct via de chat.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top