
Bedrijfsprofiel
Coniche is al meer dan 30 jaar een toonaangevende kennispartner op het gebied van klantcontact. Het bedrijf ondersteunt organisaties bij het bepalen of optimaliseren van hun klantcontactstrategie en begeleidt transities op dit gebied. Daarnaast biedt Coniche tijdelijke ondersteuning binnen de dagelijkse operatie. De ervaren consultants en interimmanagers van Coniche kenmerken zich door een integrale benadering van zowel hun opdrachten als het vak klantcontact. Zij laten niets aan het toeval over, zijn uitgesproken, zoeken actief de verbinding en streven altijd naar het maximaal haalbare. Deze eigenschappen zijn kenmerkend voor Coniche en vormen de basis van het onderscheidend vermogen van het bedrijf. Sinds 2025 maakt Coniche deel uit van Werkend2040, waardoor het organisaties vanuit nog meer disciplines en in de volle breedte kan helpen verbeteren.
Portfolio
Coniche levert analyse- en adviesdiensten zoals servicestrategie, inrichting en optimalisatie van klantcontact, veranderprocessen, teamperformance (high performing teams) en learning & development. Daarnaast levert Coniche interim capaciteit voor (operationeel) management en WFM.
Coniche levert via zusterbedrijf Lirin trainingen en opleidingen op het gebied van klantcontact. Het aanbod bestaat uit maatwerktrainingen, e-learnings, masterclasses, workshops en trainingen via open inschrijving en een drietal geaccrediteerde Post HBO opleidingen (Customer Experience, Customer Management en Workforce Management)
Markten
Coniche is actief in alle sectoren.
Vestigingen Hoofdvestiging: Amersfoort
Omvang 30-40 medewerkers
Omzet (2023) N.A.
Partners
Coniche werkt samen met onder meer UWV, Converz, MatchQ, ZilverWerkt en Neople.
Certificaten en lidmaatschappen
Coniche is aangesloten bij/erkend door CPION, SPHBO, Europass, PEEAC en Ministerie van Onderwijs.
Coniche is lid van KSF, CCMA, PvKO
Contactgegevens
E-mail: r.bronswijk @coniche.nl