Concentrix Catalyst

Concentrix Catalyst

by Ziptone
Concentrix Catalyst

Bedrijfsprofiel Concentrix Catalyst (NL)

Bij Concentrix Catalyst (NL) werken we dagelijks aan innovatieve CX oplossingen met spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie. Wij assisteren de klant door slim te routeren naar de meest geschikte medewerker of selfservice aan te bieden. Onze voice experts hebben kennis, ervaring en bovenal een gezonde passie voor innovatie in klantcontact in Nederland.

Portfolio

Concentrix Catalyst is gespecialiseerd in het leveren van innovatieve klantcontact oplossingen, diensten en producten met spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie.

Speech Routing – Spraakherkenning geeft klanten de mogelijkheid om in eigen woorden een vraag te stellen. 90% van alle vragen kan met behulp van spraakherkenning goed worden geclassificeerd, dat wil zeggen herleid naar een onderwerp, waardoor veel minder gesprekken opnieuw worden doorverbonden. Dit heeft een positieve invloed op klant- en werknemerstevredenheid. Routeren met spraakherkenning kan een tijdwinst van 20 tot 45 seconden per gesprek opleveren en het aantal doorrouteringen met 20 tot 50% verminderen

Inzicht in klantcontact – Door het routeren van gesprekken met spraakherkenning wordt real-time informatie beschikbaar over mogelijke trends en de TOP 5 veel gestelde vragen. Naast de standaard rapportages geeft spraakherkenning inzicht over de afhandeling van het klantcontact per onderwerp. Betreft het een herhaalgesprek? Wordt er veel doorverbonden? Is de routering wel goed? Welke onderwerpen hebben een hoge AHT en lage NPS? Na drie klikken heb je de output.

Smart IVR – De succesvolle inzet van Voicebots met selfservice stijgt, vooral als deze op de juiste manier worden afgestemd op de ervaring van klanten en medewerkers. Real-time integratie met kennisbanken en systemen met relevante informatie maken het mogelijk om daar met Selfservice proactief en meer persoonlijk op in te spelen. Onze Voicebot is de nieuwe digitale medewerker voor het beantwoorden van eenvoudige vragen. Medewerkers hebben zo meer tijd voor de complexere klantvragen. Door samen te werken en de juiste balans te vinden tussen automatisering en menselijk contact, kunnen bedrijven en organisaties profiteren van deze innovatie voor een uitstekende klantenservice.

Markten

Concentrix Catalyst richt zich op de Global market en is actief in vrijwel alle sectoren, waarbij het accent in Nederland ligt op overheid, zakelijke dienstverlening, utility, telecom, arbeidsmarkt, zorg, financiële sector en nutsbedrijven. We werken voor toonaangevende bedrijven zoals a.s.r., DPG Media, EasyJet, KPN en VGZ.

Hoofdvestiging Enschede

Omvang 30 medewerkers

Omzet (2023) N.A.

 

Certificaten en lidmaatschappen

Concentrix Catalyst (NL) werkt op basis van ISO 27001

Concentrix Catalyst (NL) is aangesloten bij KSF en CCMA.

 

Contactgegevens

Sander Hesselink, sander.hesselink@concentrix.com

Top