Bedrijfsprofiel Change
Change is een innovatieve speler in de markt voor facilitaire contactcenters. Het bedrijf, opgericht door drie ervaren CX-leiders met een bewezen staat van dienst in klantcontact en customer experience, ondersteunt organisaties bij de transformatie van hun klantcontact. Met een projectmatige en datagedreven aanpak identificeert Change verbetermogelijkheden in service of systemen en ontwikkelt en implementeert passende oplossingen. Resultaatgerichte samenwerkingsmodellen vormen de basis van Change’s samenwerking met partners en opdrachtgevers.
Portfolio
Change biedt drie soorten diensten aan: consultancy, operationele ondersteuning in de vorm van facilitaire contactcenterdiensten, en innovatiediensten. De consultancytak helpt organisaties op een pragmatische manier met strategische en tactische vraagstukken rond customer service. Bij de operationele ondersteuning in klantcontact staat ‘first time right’ voorop. Change beschikt ook over offshore outsourcing capaciteit in Suriname, van waaruit verschillende Nederlandse klanten worden bediend. Tot slot helpt Change organisaties bij veranderen en innoveren, in samenwerking met (tech)partners en een netwerk van experts.
Markten
Change is actief in alle sectoren. Tot de klantenkring behoren bedrijven als Eneco, Marktplaats, Kramp, Delta, Odido en de Bijenkorf.
Vestigingen: Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Paramaribo
Omvang (2024): 445 medewerkers
Omzet (2024): 9,8 miljoen euro
Certificaten en lidmaatschappen
Contactgegevens
Jasper Klootwijk, Director Strategie, jasper@change-cx.com