
Bedrijfsprofiel Calabrio
Calabrio, ‘the customer experience intelligence company’ en opgericht in 2007, verrijkt menselijk klantcontact met datadriven oplossingen uit haar workforce engagement management (WEM) suite. In 2019 nam Calabrio de Zweedse workforce management aanbieder Teleopti over. Hiermee is een combinatie van twee best of breed oplossingen ontstaan van zowel Teleopti WFM als Calabrio WFM in een toonaangevende en flexibele WFM-oplossing met uitgebreide employee-engagement functionaliteiten en krachtige rapportagemogelijkheden met de naam Calabrio ONE. Calabrio ONE faciliteert medewerkers en managers met een slimme benadering. Calabrio ONE is cloud-first, mobile-ready en medewerkervriendelijk. Klanten van Calabrio zijn onder meer Webhelp, Rabobank, Shopify, Netflix, Patagonia en GE Appliances, a Haier company. Het bedrijf heeft meer dan 40 klanten in de Benelux.
Portfolio
Calabrio levert oplossingen voor work from home/on-site/hybride medewerkers. De suite omvat functionaliteit op het gebied van management, call recording, quality assurance, interaction analytics en contactcenter business intelligence.
Markten
Calabrio is actief in alle markten; oplossingen worden vooral gebruikt in contactcenters.
Vestigingen
Hoofdvestiging: Minneapolis, VS
In de Benelux is een sales- en supportteam actief.
Omvang
700 FTE (wereldwijd)
Omzet (schatting) USD 108 miljoen
Contactgegevens
Joep Gerris, joep.gerris@calabrio.com